petek, 7. oktober 2011

Zima

Včeraj sem seveda izkoristil še zadnji dan poletne sezone in rahlo pripravil vrt na zimsko sezono. Z blitvo sem zamudu, zimske čebule ne bom meu (sej ne da se mudi, ampak letošnja bera ni bla bohvejkej), tko da mi je preostalo zgolj čiščenje pred dežjem. Porezu sm žajbelj, ker je biu primerno razbohoten in drhteč...

..pri tem opravilu me je ena golazen v perdo pičla, sem odskoču, nakar me je še tale reč napadla..

...nekak sm se je otresu z rame, pristala je v papriki. Bogomolke zlo rade moške žro, tko da sm biu raj previdn. Poseku sm torej razne začimbe, da se bojo lepo prpravle na zimo. Deloma sm poseku tut malime z istga razloga.

Populu sm paprike in paradajze, ker je najbrž konc ž njimi, sm pa za foro pustu par njih (češnjevc še zmer dela)...tkole pol ta puščava zgleda.





Naredu sm kompostni kup, neverjetn hitr se posede zadevšna, zdej k je dž pa sploh.
Potrgu sm še zadnje feferone, napulu par redkvic, porezu mal rukole in zadnje paradajze. Te so še zeleni, jih zavijem v cajtng, dam na temno n lepo dozoré.

Upam, da bo vreme prijazno, da se tale brokoli razbohoti.

Bliža se torej zimska sezona, ker pa tople grede ne bom meu, se kej prida ne bo dogajal. Prej bo treba še koren in redkev popult, por, peteršilj, morbit kej motovilca, ohrovt, ... Na konc pa preštihat...

Ni komentarjev:

Objavite komentar