nedelja, 26. junij 2011

Ene par novitet

Lih sm se vrnu z mini dopusta, seveda je po enm tednu ceu halo na vrtu... Pred morjem sm seveda par stvari za čez mejo nabrau, recimo poskusno par korenov, madona so okusni, čeprou so še zlo mizerni zaenkrat.


Umes sm ul vrgu na tole zadevšno..zdej bo treba začet špricat s sodavico in pa sem pa ke zalit z mlekom al pa tut kr poškropit (za primer, če je premau kalcija naokol)...ena soseda mi je rekla, da se proti raznim paradižnikovim nevšečnostim obnese tudi kamilca pomešana z rmanom in mlekom..

Potlej sm ubrau še ceu kp malin (bajdevej jih je danes že milijone) in pa bučk..Zadnje so se lepo obdržale na kar velikih temperaturah celih 5 dni, pa še dlje bi se, če jih ne bi snedl hehe..Začuda je tako dolgo zdržala tud solata, česar si za kupljeno v štacuni ne bi upu trdit, ker bi najbrž pri 27 stopinjah izparela..

Tale fotka je tud izpred 10 dni, danes je fižola že za par mineštr mmm...



Kot rečeno, sem šel danes na hitro preveriti stanje in našel tole krasotico, veselja pa niti bilo konec, saj sem izpulil šop redkvic, ki so na moje veliko presenečenje tut zelo okusne - svašta..Jagode opet cveté, o drugem dogajanju pa drugič, kakopak...


Ni komentarjev:

Objavite komentar