sreda, 9. marec 2011

Bôli me hrbet

danes je bil prekrasen dan za štihanje..dokončat sem mogu pred zimo začeto delo in še kšne 1/3 vrta prekopat. zemlja je super rahla, ker že dolgo ni scalo/snežilo, kljub vsemu pa me rahlo boli hrbet, saj je šele začetek sezone priklanjanja. kot rečeno že v enem prejšnjih postov, je pred zimo fino prekopat, če že ne zarad druzga, zato ker ti spomlad ni treba ane.

pred štihanjem je nujno pogledat v delovno obuvalo, da se ni kšna golazen pred zimo not zatekla (se mi je že zgodil), sicer bo veselje.













uporabljeno orodje danes je bla "štiharca" in pa kovinske grablje, za katere sem kasnej ugotovu, da so za en drek, ker so se skrivile med rahljanjem..grablje vedno postavljajte kot nasliki (z zobmi k tlem), saj sicer "hudič zobe nastavi" - rezultat je pa lahko takšen, kot v tom&jerryju. pred začetkom se iz zemlje potegne morebitne preostale gomolje in korenine, da ne poženejo vsiljivci, če pa jih not pustiš pa verjetn tut ni nč narobe, saj slej ko prej zgnijejo..




med obračanjem zemlje sem ugotovil, da je celo en por preživel zimo, pa še prav lepo diši. ni mi pa jasno zakaj je samo en preživel, ker naj bi por prezimil tkoaltko..vodevr

















sem mel pripravljenih še par fotk dejanske akcije, pa sem jih zbisu ponesreč, zato le opišem: prekoplje se tako, da zarineš lopato v zemljo, privzdigneš in obrneš..maš sicer več tehnik in teorij, najbrž pa majo vse glih učink..
bodi dovolj, naslednjič že sejem in sadim

2 komentarja: