ponedeljek, 14. marec 2011

Gnoj etc

Pridem u soboto na vrt in me takoj ena mamca napade, da bi blo treba neke betonske bloke prnest za po vodo hodt..sm se hitr zgovoru, da morm vrata narest, kompost zakopat in podobnih izgovorov sm natresu-res mi ni do sizifovga dela. Pol je še pol ure svetla zravn komentirajoč vsak moj gib, upajoč, da se omehčam. No kmal se je naveličala in sm se je odkrižu, nakar je le en sosed podlegu njenim čarom..pol je še pridala, da sta zdej pa use prnesla in kok je sosed močn, no jaz sem ostal hladen.

Pa preidimo k bistvu. Najprvo sva s starim fotrom postavila provizoriš vrata, da odvrnejo vsaj najmn vztrajne mačke, ki sicer zlo rade kakajo na moj travi-svojat. Potlej sem še odstranil ostanke lanskih začimb in dišavnic (pozabu sm že rahlo, kere prezimjo in kere ne), v vedru so čakali na prvi odmet letos za kompost. Nekatere začimbe sicer nej ne bi sodile nanj, a kot rečeno, mi je to zadnja briga-kar iz zemlje zraste že ne more bit slabo.




Pozneje sem se lotu še že obstoječga komposta, ki je sicer lanski (naj bi stal vsaj dve sezoni sicer) in za novega nimam placa, torej sem ga v zemljó del...
Kompič je res fajn stvar, kot sm že omenu, zadevšne rastejo k konopla, o vonju pa ne bi, sloh če si pri jedi, loh si pa zamislte enoletno ždenje na vseh možnih vremenskih pojavih...




Lepo sm ga zagrebu za eno lopato globok, razžalostilo me je le dejstvo, da ga je komi za tretjino vrta - letos bom na kompost ruknu ama vse, sam da ga bo več..






Med omenjenim lopatanjem sem iz prsti prvleku še par kapitapcev - ne vem a so to zemlo prtrogal s Savskega proda al kva - a so mi kasneje prou pršli.................




......poigral sem se namreč še s škarpo (matr je težko izgovorit ta stavk), tako da bo med travo in njivo neka logična meja.



Z mislimi sem že pri luftanju in gnojenju trave (zelenice, da me bo pomote) in pri čiščenju peskovnika (v okolici sem namreč zapazil pokrovčke špric, ki seveda niso namenjene cepljenju)..semke dam v zemljo, ko se vreme mal izboljša.

Ni komentarjev:

Objavite komentar