sreda, 30. marec 2011

U izi

Spet me je ogovorila mamca s podobnim pick up line-om kot učeri (sam ne vem če je bla taista), sicer pa na placu nč kej pretreslivga ne dugaja, stara mama in fotr sta naflancala še mal solate in ji postavla še tak šotor, jest pa posjou še mau berivke (nisem je sejal v vrste pač pa kr potresu naokol - pomoje bo tko čis kul)...


..jagode so se zgleda dobr prjele (levo stari nasad, desno flance)...


...tulipani so že uzun...

...načrt se polne, če bo zmankal placa, bomo pač mal hitrej solato jedl.


Ker sem biu utrujen od vsega vznemirjenja, smo mel s tamalo učno uro vrtnarjenja v peskovniku. Levo šefica, na sredin mala (v senci zgleda k en gremlin, se ti ne zdi?) in pa moja malenkost fotografirajoč.


Moja oprava me je rahlo spominjala na Johnny Appleseeda-a, spomnem pa se ga iz ene Dinseyeve knjigice.



Med lenarjenjem se je zgodila še ena zanimiva reč in sicer se je en ptič oglašu kot mobitel (una stara nokia al pa kej tazga) - pomoje je biu kos, ker je daleč najboljša pevka tkole v mestih. 
Na koncu sm si drznu nabrat mal mlade špinačke.Narezal nej bi se jo s škarjami, ker potem ponovno požene, vmes pa sem razmišlu, če bi si za tak namen (rezanje zelenjave) obvladu ene keramične škarje - a to obstaja? Doma sm si špinačo prpravu v solatki, je bla zadovoljivga okusa, glede na to, da se je ravn zbudila iz zimskega spanja, seveda pa je imela zmagovalni priokus, ker je to pač prvi pridelek letos v skledi.............ham ham

Ni komentarjev:

Objavite komentar